Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво означават тия грешки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мисля че говорите за това: ламбда.

    Comment


    • #17
      Оригиналната ми сонда беше с номер: BOSCH 0 258 003 579
      Last edited by oem; d.m.y г., 18:13.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Да тва е според каталога на БОШ ма според мен след 10 рекламации в бош просто няма кой от 2 години да оправи каталога - вкл. и техните инженери по рекламацийте го знаят Сондата работи ма ако си в час ще я хванеш че не е точно как си требе
        Ами при мен оригиналния беше с този номер 0 258 006 190. После когато колата стана на 140 000 км. го смених с друг пак същия номер, обаче тоя път се прееба след около 40 000км. Мисля че се прецака толкова рано щото почна да гори масло.
        Ти кой номер предлагаш да ползвам?

        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
          Мисля че говорите за това: ламбда.
          Тва беше друга грешка в каталога
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Добре де, няма ли да кажеш сега коя е подходящата сонда?

            Не бъди така лош Ще те напием
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Добре де, няма ли да кажеш сега коя е подходящата сонда?

              Не бъди така лош Ще те напием
              Офф ич не съм видял ма за ваще коли най добре се държи LS05
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Това универсалната?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Това универсалната?
                  Да
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Да
                    Хм. Да рискувам ли да си взема една таква и да я бодна?

                    Моята на празен ход не е добре. Започва да работи адекватно едва след 2000 оборота някъде. На празен ход се държи по следния начин: работи малко, късо към маса, работи пак малко, пак късо, пак работи, пак късо... на горе вече след 2000 оборота е значително добре.

                    И на няколко хора съм слагал тази от каталога и при всички се държи така...
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Хм. Да рискувам ли да си взема една таква и да я бодна?

                      Моята на празен ход не е добре. Започва да работи адекватно едва след 2000 оборота някъде. На празен ход се държи по следния начин: работи малко, късо към маса, работи пак малко, пак късо, пак работи, пак късо... на горе вече след 2000 оборота е значително добре.

                      И на няколко хора съм слагал тази от каталога и при всички се държи така...
                      Колега незнам за теб ама аз почнах да се двоумя кое да си купя. Ако си купиш преди мен сподели как ще е с универсалната сонда.

                      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                      Comment


                      • #26
                        Значи гледай сега. На Бобо мненията са много по компетентни, защото едно, че той се занимава с това всеки ден и е пробвал какво ли не и през ръцете са му минали много коли, и се знаимава отдавна с това и по принцип сигурно казва наистина кое е по-добре. Аз база за сравнение нямам, понеже не ми се отдава възможност да правя такива експерименти. Все пак това са си пари.

                        Незнам какво да правя и аз. Знам, че моята сонда не работи перфектно, защото я виждам, но сега ми предстои да правя спирачки... и незнам кога ще намеря средства да пробвам тази универсалната сонда. Моята оригиналната беше която смъкнах от колата беше съвсем друга и гледам по каталозите я дават за Фиат.

                        И на 6, 7 156-ци съм сменял сонди и никога не съм свалял от кола тази сонда която сега дават нея да е по каталог.

                        И щом Бобо казва, че е универсалната по-добра сигурно е така.

                        Универалната е малко по-скъпа. Към 160 лв е.

                        Само знам, че е много важна работата на сондата при цялостното калибриране на инжекциона. И паленето на студено и работата на загрял мотор като цяло сместа зависи от сондата и това какви измервания е правило ЕКУ-то на смесите по време на адаптацията си. Нищо, че данните от сондата не се взимат под внимание на студено. Те са взети много преди това и на база от измерванията и корекциите еку-то взима една базова стойност като интегратор при смесообразуването както на студето така и на топло... Така, че е много важно сондата да работи правилно и коректно.

                        Най-вероятно ще пробвам тази универсалната, но ще видя точно кога.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 23:52.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Писал съм го и в други теми, но Бобо е прав.
                          В каталога на Бош има грешка и сондата посочена там е неправилата. Взима маса от генерацията, а трябва от ЕКУ-то да е.(така поне се оказа)
                          LS05 е модела, който работи добре.

                          Преди години още с Насо го открихме по трудния начин и накрая даже грешката в каталога я признаха и момчетата от Бош....(то те я откриха след много мъки). Защото връщаш сондата за рекламация и тя на стенд си работи 100%, но ако не съобразиш това с масите слагаш на колата ииии не.....

                          Поне това е моя скромен потребителски опит.
                          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                          Comment


                          • #28
                            Понеже се позаинтересовах вече сериозно и намерих новия каталог на бош за 2009 - 2010 година. Там тази сонда е махната от каталога и за мотора 32201, както и за другите CF2 двигатели дават само универсалната сонда с номер: 0 258 986 615 - LS615

                            Ето каталога: http://www.bosch-lambdasonde.de/en/d..._catalogue.pdf

                            Вижте страница номер 62.

                            И какво се оказва сега, че сме подлъгани и прецакани с уж хубавите сонди на бош?

                            Писна ми да си давам парите вече. Бош трябва сега да ми подменят сбърканата сондата с тази от новия каталог.

                            П.С. Вие сте пробвали сондата LS05. А дали по-новата LS615 няма да работи също така добре?

                            Незнам коя да си купя сега. LS05 или LS615.

                            Bobo? Proper? Някой друг в течение на нещата? Съвет?
                            Last edited by oem; d.m.y г., 18:16.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Да колега. Тук в сервиза на Бош, който след много мъки установихме проблема (тва преди 2 години де) шефа там го поправи в каталога (книжния) и каза, че ще задвижи процедура по информиране "нагоре" да го променят и онлайн, че заблуждава продавачите и косвено клиентите после. Все пак грешки по каталози стават.
                              Тогава в Бош поне реагираха коректно....разбира се смениха ни и сондите, въпреки че тези, които върнахме бяха карани към 2 седмици и повече мисля (те ни караха да тестване и затова).
                              Аз евала правя на монтьора в Бош, че се отнесе сериозно и прецени от къде е проблема, защото както казах сондата при експертиза от тях свалена от колата си е ОК на 100%, но на колата не. Та той усети този номер с масите...

                              LS05 работи при мен от тогава до ден днешен.
                              За друга вече незнам.
                              Или Бобо или някой от колегите майстори да сподели от практиката, защото дет се вика всеки ден го проверяват това в практиката си и знаят от първа ръка, кое работи...


                              П.С. това обаче, важи само за нашия мотор фаза 2 с този мотроник, другия е различно може би. Насо е с 145 със същия мотор като мен от 2000 година и затова бяхме заедно тогава.
                              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                              Comment


                              • #30
                                И какви стойности даваше тогава ламбдата при теб?

                                Щото при мен си работи някак, но на празен ход е зле. Много играе и то на никъде. И на осцилоскопа е така. Синусоидата е една никаква. Не е права хубава ясна ами... незнам как да я опиша. Веднъж мигва, друг път ре затегля или мигва два пъти последнователно на такт. Друг път направо си дава късо към маса.

                                Иначе след 2000 оборота работи долу горе коректно. Но това е лошо. Защото ЕКУ-то си адаптира празния ход по тази никакви параметри параметри и, и то незнае какво става.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X